Διαφημιστικά σκουπίδια. Η Θεοπούλα θα ήταν καλύτερη για περιφερειάρχης

Αυτοί στον συνδυασμό της Ρένας Δούρου (ΣΥΡΙΖΑ) δεν τα πάνε καλά ούτε με τα Ελληνικά ούτε με την Αριθμητική. Αλλιώς θα ήξεραν ότι τα απορρίμματα γράφονται με δύο «μ» και θα μπορούσαν να κάνουν μια απλή διαίρεση. Δήμος Αθηναίων: ετήσια παραγωγή σκουπιδιών 350.000 τόνοι, 100.000.000 ευρώ σε αμοιβές προσωπικού και συντήρηση του στόλου των απορριμματοφόρων (προϋπολογισμός του 2014). 100.000.000 διά 350.000 ίσον 285,7 ευρώ ανά τόνο! 5,7 φορές περισσότερο από το φανταστικό νούμερο των διαφημιστικών σκουπιδιών. ΑρχίΖουμε, φαίνεται, τα χοντρά ψέματα. Η Θεοπούλα θα ήταν καλύτερη για περιφερειάρχης.

Advertisements

2 Σχόλια to “Διαφημιστικά σκουπίδια. Η Θεοπούλα θα ήταν καλύτερη για περιφερειάρχης”

  1. Tα 50 euro και ο τριπλασιασμός αυτού του κόστους , αφορούν την επεξεργασία των απορριμμάτων και όχι το κόστος της συλλογής και μεταφοράς στο οποίο αναφέρεστε και το οποίο συμπεριλάμβανεται στον προυπολογισμό του Δήμου.

  2. Ένας μη νοήμων Says:

    Και η αρνητική διαφήμιση συνιστά διαφήμιση, δεν στο είπαν κύριε Αττικέ; Όσο για τα περί ορθογραφίας, δεν μιλανε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου 😊

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: