Δήμητρα Κατραμάδου, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Σαρωνικού

ΔήμητραΚατραμάδουWeb

Ανοικτή Επιστολή

Αγαπητοί –πλέον – συμπολίτες,
και γράφω πλέον, καθώς συγκαταλέγομαι ανάμεσα στους πολλούς εκείνους «ξένους,» που επέλεξαν να κάνουν σπίτι τους το Δήμο Σαρωνικού. Κατοικώ στο Λαγονήσι από το 2000 και έφθασα εδώ μετά από μια μακρά πορεία που ξεκίνησε από τον Πειραιά, πέρασε από τις Ηνωμένες Πολιτείες για μια δεκαπενταετία όπου σπούδασα και εργάσθηκα, με οδήγησε στο Δήμο Παπάγου για ακόμη δέκα χρόνια και κατόπιν, στην πλέον συνειδητή μου επιλογή ως ενήλικα, στο Δήμο μας. Η πορεία αυτή, μετά τον Πειραιά όπου έζησα τα παιδικά και τα πρώτα εφηβικά μου χρόνια, μου ανέδειξε μια βαθειά συναισθηματική ανάγκη: ότι είναι σημαντικό να νοιώθεις έναν τόπο δικό σου, να ζεις σε μια κοινότητα όπου υπάρχουν φίλοι και ανοικτές πόρτες. Μετά τον Πειραιά της μικρής γειτονιάς και των ζεστών ανθρώπων – οι ρίζες μου είναι Μικρασιατικές και Συριανές – , δεν ήθελα πια να ζω «στο μέσον του πουθενά.» Ηθελα, αντιθέτως να ανήκω σε μια κοινότητα, ενωμένη και ζωντανή, με ενδιαφέρον για τον άνθρωπο – για τα παιδιά μας κυρίως -, καθώς και για τις παλιές, καλές αξίες που παραγκώνιζαν την υπερκατανάλωση και τα προσωπικά συμφέροντα, στρέφοντάς μας στις ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις, στη φύση και στην απλότητα.
Σε αυτήν μου την αναζήτηση, δημιούργησα τη Λέσχη Ανάγνωσης Λαγονησίου. Οι ελπίδες μου δεν διαψεύσθηκαν και μέσα από αυτήν γνώρισα και έκανα πολλούς νέους φίλους, ανάμεσά τους και τον υποψήφιο δήμαρχο Σαρωνικού, κ. Νίκο Βολάκο. Η ενασχόληση με τα κοινά δεν ήταν στις προθέσεις μου. Αντιλήφθηκα όμως στην πορεία, ότι αυτό που προσέφερα στη Λέσχη Ανάγνωσης και αυτό που η Λέσχη Ανάγνωσης προσέφερε σε μένα – φιλίες, ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις, δημιουργικότητα και δημιουργία, το να «ανήκεις» στην μικρή σου κοινωνία και να προσφέρεις σε αυτήν – είναι αξίες και πράξεις που μπορούν να αποδώσουν για τον τόπο μας ευρύτερα. Παράλληλα άρχισα να ασχολούμαι με την ομάδα Εθελοντών του Δικτύου Σαρωνικού, μέσα από την οποία αντιλήφθηκα ακόμη μια φορά το πόσο σημαντική είναι η αλληλεγγύη, η δημιουργικότητα και η προσφορά. Μέσα από αυτές τις ανθρώπινες σχέσεις, ο τόπος μας έγινε «σπίτι» μου. Και, βεβαίως, όλοι θέλουμε το καλύτερο για το σπίτι μας: έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά.
Σημειώνω ότι στην επαγγελματική μου πορεία υπήρξα τυχερή, καθώς κατάφερα να «παντρέψω» τις σπουδές μου στα οικονομικά και τις γνώσεις ξένων γλωσσών με τη δημοσιογραφία. Ετσι, επί δύο δεκαετίες εργάσθηκα και εργάζομαι στην εφημερίδα «Η Καθημερινή» και σε άλλα μέσα ενημέρωσης, πάντα με αντικείμενο τα διεθνή οικονομικά θέματα. Πρόκειται για ρεπορτάζ που απαιτεί ανάλυση και σύνθεση της πληροφορίας, ώστε να είναι κατανοητή από τον μέσο αναγνώστη. Ετσι, αντιμετώπισα πάντα τη δουλειά μου ως ένα είδος προσφοράς στην κοινωνία – με αγωνία να δώσω αντικειμενικά και ολοκληρωμένα την είδηση – και λέω ότι είμαι τυχερή διότι καθημερινά μαθαίνω κάτι καινούργιο. Δεν σταμάτησα ποτέ να είμαι και να θεωρώ τον εαυτό μου «μαθήτρια.»
Πράγματι λοιπόν ζητώ την ψήφο σας, με κάθε καλή διάθεση για τον τόπο μας, το «σπίτι» της επιλογής μου. Εχω επίγνωση του πόσο μεγάλη ευθύνη σας ζητώ να μου αναθέσετε και γι΄αυτό, το μόνο που μπορώ να σας υποσχεθώ είναι ότι θα λειτουργήσω και σε μια τέτοια περίπτωση με το μόνο τρόπο που ξέρω: αναζητώντας καθημερινά τη γνώση, χρησιμοποιώντας την κρίση μου, αναλύοντας ιδέες και πληροφορίες, συνθέτοντας και υλοποιώντας προγράμματα. Στόχος μου είναι η καθημερινότητα όλων μας στον – απίστευτης φυσικής ομορφιάς – Δήμο Σαρωνικού, να βελτιωθεί με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, μείωση της ανεργίας και διαφάνεια στη λειτουργία της δημοτικής Αρχής. Αυτά θεωρώ προτεραιότητες.
Σας ευχαριστώ θερμά,
Δήμητρα Κατραμάδου
Δημοσιογράφος

Ένα Σχόλιο to “Δήμητρα Κατραμάδου, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Σαρωνικού”

  1. paraliakizoni Says:

    ποιά καλύτερη απάντηση στο κατεστημένο θα μπορούσε να δοθεί ?
    ποιός μη ιδιοτελής και μη εξαρτώμενος δημότης θα έμενε αδιάφορος σε μία τέτοια υποψηφιότητα?
    ποιός δεν γνωρίζει οτι το ψηφοδέλτιο της Σύγχρονης Πόλης αποτελείται απο άτομα σαν τη Δήμητρα Κατραμάδου?
    αποδόμηση του κατεστημένου εδώ και τώρα!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

