Θεοδώρα (Ντόρα) Διαμαντά, Υποψήφια Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Σαρωνίδας

Ντόρα ΔιαμαντάΓεννήθηκα στην Αθήνα στο Παλαιό Φάληρο. Σπούδασα Πολιτικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και ειδικεύτηκα στην Κοινωνιολογία. Μιλώ τέσσερις ξένες γλώσσες – αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά και πολωνικά-.
Μετά τις σπουδές μου, ασχολήθηκα με την οικογενειακή επιχείρηση καθώς και την ανατροφή των παιδιών μου, που είναι πια φοιτητές.
Από καιρό είχα το όνειρο να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τώρα έχω το χρόνο να αφοσιωθώ στις ανάγκες των συμπολιτών μου.
Αγαπώ τη Σαρωνίδα, είμαι κάτοικος από το 1970 και από τους πρώτους εγγεγραμμένους της Κοινότητάς μας. Με τη βοήθειά σας και τη στήριξή σας υπόσχομαι να αγωνιστώ, ώστε η όμορφη πόλη μας να γίνει ομορφότερη και λειτουργικότερη.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

