Θερμές ευχαριστίες από τον υποψήφιο Περιφερειακό Σύμβουλο Μίλτο Πρέκα

ΠρέκαςΈνιωσα την υποχρέωση να επικοινωνήσω με το παρόν άρθρο για να σας εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου. Σας ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε και ενστερνιστήκατε τις ιδέες που πρεσβεύει η παράταξη ΑΝΑΣΑ, με γνώμονα τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Κάναμε έναν διαρκή, δύσκολο κι έντιμο αγώνα. Όταν ξεκίνησα στις περιφερειακές εκλογές του 2014 και στα 24 μου, το επιχείρημα μου ήταν ότι είμαι νέος, με όρεξη, διάθεση να προσφέρω με όλο μου το σθένος, με όνειρα και όραμα για την γενιά μας, η οποία βάλλεται από τον βραχνά των συμφερόντων. Ευχαριστώ τον Αντώνη Γάκη για την ευκαιρία που μου έδωσε να συμμετάσχω στην αλλαγή και στην βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης. Ο πραγματικός αγώνας τώρα αρχίζει και είναι υπόθεση όλων μας, καθώς προσπαθούμε συλλογικά κι όχι εξατομικευμένα. Εμείς από την πλευρά μας, θα είμαστε εδώ, για να φανούμε χρήσιμοι όταν μας ζητηθεί. Είμαστε κατά της ιδιωτικοποίησης των παραλιών και προσπαθούμε αδιάκοπα για την παιδεία, την υγεία, τον εθελοντισμό, τον αθλητισμό και την δημιουργία συγκοινωνιών, καθώς και την διευκόλυνση της κυκλοφορίας τους. Ευχαριστώ πολύ όλους τους συνυποψήφιους μου για καθετί που πετύχαμε μαζί. Τίποτα δεν ήταν εύκολο, ο κόσμος πρέπει να το καταλάβει. Αγωνιστήκαμε όλοι μαζί στην παράταξη χωρίς ιδιοτέλεια για την περιοχή που αγαπάμε. Θα είμαι δίπλα σας, όπου χρειαστεί για το καλό του τόπου. Για μένα, δεν έχει σημασία η θέση, σημασία έχει να μπορείς και να θες να προσφέρεις. Όσο μπορώ, θα το κάνω. Το οφείλω σε σας που με στηρίξατε. Το οφείλω στην περιοχή μας. Είμαστε όλοι εδώ για την περιοχή που αγαπάμε.

Μιλτιάδης Πρέκας (Επιλαχών περιφερειακός σύμβουλος ανατολικού τομέα Αττικής)

Σχολιάστε

